Πολιτική Αποστολής για το Erous Eshop
Στο Erous Eshop, είμαστε δεσμευμένοι στην παροχή μιας ομαλής και χωρίς προβλήματα εμπειρίας παράδοσης στους πελάτες μας. Παρακάτω είναι η πολιτική αποστολής μας, η οποία περιγράφει τις βασικές πληροφορίες που χρειάζεστε να γνωρίζετε για τη διαδικασία αποστολής μας:
- Μέθοδοι Αποστολής: Προσφέρουμε ποικιλία μεθόδων αποστολής για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες των πελατών μας. Αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν τυπική αποστολή, επείγουσα αποστολή και ταχεία αποστολή. Οι διαθέσιμες επιλογές αποστολής και οι χρόνοι παράδοσης θα εμφανίζονται κατά το ταμείο.
- Κόστος Αποστολής: Το κόστος αποστολής θα εξαρτηθεί από τη μέθοδο αποστολής που έχετε επιλέξει, τη διεύθυνση παράδοσης και το βάρος και το μέγεθος των αντικειμένων που αποστέλλονται. Το κόστος αποστολής θα υπολογιστεί και θα εμφανιστεί κατά το ταμείο.
- 3.Επεξεργασία Παραγγελίας: Προσπαθούμε να επεξεργαστούμε όλες τις παραγγελίες όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Μόλις η παραγγελία σας ολοκληρωθεί, θα σας στείλουμε μια επιβεβαίωση μέσω email με τα στοιχεία της παραγγελίας σας και την εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης. Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι χρόνοι επεξεργασίας μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον όγκο των παραγγελιών και τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
- Χρόνοι Παράδοσης: Ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης θα εξαρτηθεί από τη μέθοδο αποστολής που έχετε επιλέξει και τη διεύθυνση παράδοσης. Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να εξασφαλίσουμε ότι η παραγγελία σας θα παραδοθεί εντός του εκτιμώμενου χρονικού πλαισίου, αλλά παρακαλούμε σημειώστε ότι οι χρόνοι παράδοσης δεν είναι εγγυημένοι και ενδέχεται να επηρεαστούν από παράγοντες όπως καιρικές συνθήκες, διαδικασίες τελωνείου και καθυστερήσεις των μεταφορέων.
- Παρακολούθηση: Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί, θα λάβετε ένα email με έναν αριθμό παρακολούθησης και έναν σύνδεσμο για να παρακολουθήσετε την πρόοδο της αποστολής σας. Μπορείτε επίσης να παρακολουθήσετε την παραγγελία σας μέσω του λογαριασμού σας στον ιστότοπό μας.
- Διεύθυνση Παράδοσης: Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι η διεύθυνση παράδοσης που παρέχετε κατά το ταμείο είναι ακριβής και πλήρης. Δεν είμαστε υπεύθυνοι για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις ή πρόσθετα έξοδα που προκύπτουν από λάθη ή ανολοκλήρωτες διευθύνσεις παράδοσης.
- Απαιτείται Υπογραφή: Για ορισμένες παραγγελίες υψηλής αξίας, μπορεί να απαιτείται υπογραφή κατά την παράδοση. Εάν δεν είστε διαθέσιμοι για να υπογράψετε το δέμα, ο μεταφορέας μπορεί να αφήσει μια ειδοποίηση και να επιχειρήσει εκ νέου παράδοση ή να κρατήσει το δέμα σε τοπικό αποθετήριο για παραλαβή.
- Διεθνής Αποστολή: Προσφέρουμε διεθνή αποστολή σε επιλεγμένες χώρες. Παρακαλούμε σημειώστε ότι οι διεθνείς παραγγελίες μπορεί να υπόκεινται σε τελωνειακά τέλη, φόρους και δασμούς εισαγωγής, που βαρύνουν τον πελάτη.
Καταθέτοντας παραγγελία στο Erous Eshop, συμφωνείτε με την πολιτική αποστολής μας και κατανοείτε ότι θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να εκπληρώσουμε την παραγγελία σας εντός του εκτιμώμενου χρονικού πλαισίου. Εάν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ή ανησυχίες για την πολιτική αποστολής μας, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Πολιτική Επιστροφής για το Erous Eshop
Στο Erous Eshop, θέλουμε οι πελάτες μας να είναι πλήρως ικανοποιημένοι με τις αγορές τους. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι με την αγορά σας, παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική επιστροφής μας παρακάτω:
- Παράθυρο Επιστροφής: Δεχόμαστε επιστροφές εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Τα αντικείμενα που επιστρέφονται μετά το 30ήμερο παράθυρο επιστροφής δεν θα είναι δικαιούχα για επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.
- Προσόντα Επιστροφής: Για να είστε δικαιούχοι επιστροφής, το αντικείμενο πρέπει να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε, αφόρετο ή αχρησιμοποίητο, με τις ετικέτες και στην αρχική του συσκευασία. Θα χρειαστείτε επίσης την απόδειξη ή την απόδειξη αγοράς.
- Διαδικασία Επιστροφής: Για να ξεκινήσετε μια επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας με τον αριθμό παραγγελίας σας και τον λόγο της επιστροφής. Θα σας παρέχουμε οδηγίες για το πώς να επιστρέψετε το αντικείμενο και τη διεύθυνση που πρέπει να σταλεί.
- Επιστροφή Αποστολής: Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για το κόστος επιστροφής αποστολής. Συνιστούμε τη χρήση μιας υπηρεσίας αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή την αγορά ασφάλειας αποστολής, καθώς δεν είμαστε υπεύθυνοι για αντικείμενα που χάνονται ή καταστρέφονται κατά τη μεταφορά.
- Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων: Μόλις λάβουμε το αντικείμενο που επιστρέφηκε, θα το ελέγξουμε και θα σας ενημερώσουμε για την κατάσταση της επιστροφής σας. Εάν η επιστροφή σας εγκριθεί, θα διεξαχθεί η επιστροφή χρημάτων στην αρχική σας μέθοδο πληρωμής εντός ορισμένων ημερών, ανάλογα με την τράπεζά σας ή την εταιρεία πιστωτικής κάρτας.
- Ανταλλαγή: Εάν θέλετε να ανταλλάξετε ένα αντικείμενο, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα του επιθυμητού αντικειμένου. Εάν το αντικείμενο είναι διαθέσιμο, θα διεξαχθεί η ανταλλαγή και θα σας αποσταλεί το νέο αντικείμενο.
- Είδη Εκπτώσεων: Τα είδη εκπτώσεων δεν είναι δικαιούχα για επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή, εκτός εάν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα.
- Προσαρμοσμένα ή Προσωποποιημένα Αντικείμενα: Τα προσαρμοσμένα ή προσωποποιημένα αντικείμενα δεν είναι δικαιούχα για επιστροφή, επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.
Κάνοντας μια αγορά από το Erous Eshop, συμφωνείτε με την πολιτική επιστροφής μας. Εάν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ή ανησυχίες για την πολιτική επιστροφής μας, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας. Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε και να εξασφαλίσουμε την ικανοποίησή σας με την αγορά σας.